DyaVilága

Szellemek te hiszel bennük vagy sem?

2016. június 20. 21:36 - DyaWorld

A blogom mai témája nem más lesz, mint a paranormális jelenségek… Sokan szkeptikusan állnak a dolgokhoz én még is úgy hiszem, hogy van igazság alapja, mert mikor kicsi voltam velem is megtörténtek dolgok, amit mai napig nem tudok magyarázatott adni…

íme, néhány történet tőlem, amit kiskoromba éltem át illetve jelenleg is tapasztalok:
(Ha esetleg van, történeteket nyugodtan megoszthatjátok velem kommentbe)

1. A kórházi szellem (A fotót én készítettem)
Mikor édesanyám kórházba került kivizsgálás miatt 2014 őszén mindennap elmentem hozzá látogatóba egyik nap mikor bementem a kórházba és sétálgattam a területén lőttem egy fotót mondván ez a rész tök ijesztő… mikor hazamentem feltöltöttem a gépemre hogy megmutassam a barátaimnak aztán akkor vettem észre, hogy a képen vannak valakik megijedtem aztán megörültem mert ez volt számomra az a löket ami tényleg megadta hogy teljesen elhiggyem nem vagyunk egyedül a világon.

Íme a fotó (A fotót HTC Z710e telefonnal csináltam)

10648992_377916795696114_1770849864830569785_o.jpg


2. Egy bizonyos aura…
Mikor olyan 4-8 éve között voltam esténként mikor felkeltem féltem kimenni a wc-re egyedül mert a wc-nk melletti falnál mindig volt egy aura, ami ragyogott semmi mást nem csinált csak ott volt… egyszer aztán összeszedtem a bátorságom és oda mentem mellé… nem hittem a szememnek hozzá nyúltam a kezem átment rajta és a faltól kb. 10 centire át… megdörzsöltem a szemem hogy biztosan nem képzelődöm de nem ott volt aztán egyre cseperedtem és eltűnt de évekig elkísért….

3. Gonosz aura a konyhából
Ez is szintén a kiskoromat kísérte végig a fürdő szobánk ajtaja mindig a konyha felé néz és többek közt ezért nem mertem kimenni wc-re… Akárhányszor mentem el a konyhánkhoz vezető folyósokon mindig azt éreztem, hogy van valami gonosz… kinéztem a sötétbe és elkapott a félelem, de csak a konyha felől sehol máshol mindig azt éreztem van valami irtó gonosz kint … esténként gyakran volt az hogy a tányérok csörömpöltek és éreztem hogy valaki járkál kint de mindenki aludt…

4. Ijesztő karácsonyi világító dísz
Édesanyám kapott a nővéremtől ajándékba egy gyönyörű szép karácsonyi díszt, ami akkor világít, ha az alján lévő kis „gombot” elcsavarjuk. Egyszer aztán anyám reggel készülődik és elkezdett magától világítani a dísz valamint egy asztali lámpa is felkapcsolódott gyorsan lekapcsolta és ki sietett. Reggel felkeltem kérdeztem, hogy miújság mire ő ezt elmesélte elsőnek nem hittem el aztán nálam is világított a dísz. Úgy megijedtem, hogy megfogtam és kivettem az elemeket belőle valamit a csavarható részét jó messzire tettem a dísztől

5. A magától zenélő telefon
Mindenki emlékszik a színes kijelzős telefonokra. Nos, nekem is volt egy Sony Ericsson telefonom, ami néha-néha rejtélyes módon magától elkezdte a rátöltött zenéket lejátszani néha éjjel néha pedig nappal.. Lehet, hogy volt valami hibája, de akkor mért nem állandóan? Mért csak ritkán (hetente 1-2x)

 

Ha esetleg szeretnétek, még tőlem történeteket hallani azt kérlek, jelezzétek kommentbe ugyan is rengeteget tudnék mesélni. Ha érdekesnek találtátok a blogom ne felejtsetek el bekövetni! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr258826654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása