DyaVilága

A gamer élet lányként

2016. június 22. 17:51 - DyaWorld

Elsőként ebben a témába a saját tapasztalataimat fejteném ki, amit az évek során tapasztaltam miközben online játékokon játszottam.

Biztos minden vagy majdnem minden lány már megkapta, hogy ő valójában csak azért jutott, idáig mert pár fiú fel boostolta őt és adott neki pár cuccot, egyedül pedig semmire se vinné. Ismerős? :D

Le szeretném szögezni, hogy csak azokat a játékokat, sorolom fel, amelyikkel huzamosabb időt játszottam (Általában több mint 1 évet) ugyan is, ha mindent felsorolnék, nap reggeltől estig itt ülhetnénk. :D

Kezdetek:

Nos, én első online játékos élményemet 10-11 éves (2007-2008 körül) koromban tapasztaltam meg az első és mai napig számomra kedves MU Online nevezetű játékon, ami manapság már elég „elavultnak” látszik, de engem még most is vissza visszahív.

1.jpg

Emlékszem, hogy amikor megtudták, hogy lány vagyok sokan „házasodni” akartak (játékon belül) velem ugyan is ekkor még ritka volt a lány játékosok száma és ennek köszönhetően rengetegen próbáltak mindenféle cuccokkal „elcsábítani” engem azonban egyáltalán nem érdekelt… Persze amikor PvP zónában legyőztem a fiúkat vérig voltak sértve és megbélyegeztek egyből, hogy csaló vagyok meg biztos kinyalják, a „seggem” azért van ennyi cuccom.  

Pedig életembe nem csaltam és nem szorultam arra, hogy nekem valaha is adakozni kellett volna, ha kellett valami azt vagy ki farmoltam vagy megvettem, de mindig becsületes voltam.

S4 League

bd0.png

Aki játszott már rajta tudja, hogy alapjáraton kevés a becsületes játékos és rengeteg a hacker rajta… Amikor én kezdtem akkor még a játék nagyon az elején volt. Mivel nagyon tetszett a játék sok időt töltöttem el rajta így hamar ki ismertem és úgy mond „profivá” váltam, (3-4 éven keresztül játszottam rajta) ami sokaknak nem tetszett így a meccsek alatt folyamatosan kaptam a hacker, noob és egyéb kifejezéseket valamint a ki kickeléseket szobákból …

Ismerős lehet azoknak akik sok időt töltenek egy játék ki ismerésével és ugyan így ki lehet szavazni egy szobából, mapból … Mert ugye véletlenül se ismerheti már úgy az ember az adott mapot hogy szinte tudja épp honnan és merről jönnek a playerek ugye?

League of Legends

lol-banner-2.png

Amikor játszottam rajta rengeteg toxic playerrel játszottam együtt én rendszerint support avagy támogató voltam és elképesztő mennyiségű savazást kaptam azért mert 1x kellett lennem támogató, jungler és még mides mert a jungler az éppen sosem volt a helyén a mides meg feedelt mint állat :D
Mivel levágható volt a nevemből hogy lány vagyok emiatt megkaptam hogy jaj biztos árulom a testem és így boostoltam fel magam vagy emiatt kaptam skineket… Khmm mért?

Azért mert egy lány jobb nálad? Vagy, mert egy ember jobb nálad már egyből szidni kell? Soha nem értettem, hogy mért kell olyan embert szidni, aki bántani se bántott ráadásul a csapattársad és nem feedel, nem trollkodik tök normális player.

CS:GO

store_image_02.png

Itt még nem tapasztaltam semmiféle savazást, mert lány lennék ugyan akkor volt, hogy valaki ismerkedés céljából jelöltbe steamen vagy zaklatott játék közben, de ezeknek is a száma nagyon csekély.

Warframe

header.jpg


Főként itt a barátaimmal és haverjaimmal játszom természetesen a nememet teljesen elrejtve így csak ők tudják, hogy ki ül a monitoron belül mivel manapság kockultam rá emiatt nem igazán tudok véleményt mondani, hiszen még csak kóstolgatom, a játékot. 

Úgy vagyok vele, hogy néha jobb is ha nem tudódik ki a nemem mert így legalább nem bélyegeznek meg semmivel.

TERMÉSZETESEN ezek a sztereotípiák van, hogy nagyon is jogerősek, hiszen elég ránézni Twitchre a sok magamutogató lányra és arra, hogy csak sírnak és tényleg nem tudnak játszani (Akinek nem inge ne vegye magára) AZONBAN vannak olyanok, akik nem érdemlik meg vannak lányok, akik igenis jól játszanak el kell fogadni és kész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr508833148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása