DyaVilága

Foci és EB mánia valamint dolgok, amiket nem értek

2016. június 21. 13:50 - DyaWorld

Én személy szerint nem vagyok nagy focirajongó még is tisztelem és elismerem, amit a fiúk kint elértek és ezen túl és tovább is HAJRÁ MAGYAROK! :D

Egy részét, amit nem szeretek DE leszögezem, azért mert szerintem ezzel rontanak a csapat hírnevén az a vandalizmus. Én megértem teljes mértékben hogy ünnepelni kell, mert győztünk és sikereket értünk el még is úgy gondolom, hogy ezt a részét lehetne békésebben megoldani.

(Akinek nem inge ne vegye magára!)

Arra kérek minden foci rajongót, hogy aki esetleg olvassa, ezt a cikkemet ne savazzon halálra ezek mind a személyes véleményeim és úgy gondolom, valótlant nem állítok, mert ezeket mind olvastam, hallottam, tapasztaltam.

Amit nem igazán értek:

- Mint minden meccsen mikor a szurkolók vonulnak, mért kell metró kocsikat rongálni vagy villamososokat.

- Amikor ünnepelsz, ne csak az örömre gondolj, ha nem a testi épségedre is mivel láttam olyan képeket ahol konkrétan a villamos tetejére mászott fel és a feje kb. 10-20 cm távolság a villanyvezetéktől, amiben 600V áramfeszültség van. Amíg te jó esetben kórházba, rossz esetbe a hullaházba kerülsz a villamos vezető a sittre.

- Amikor bizonyos meccsek vannak ismét olvastam olyanokat, hogy a metrón lévő 13 éves kislányt csak azért leköpték, mert lila vagy zöld pólóban volt (Nem pontosan emlékszem a színre) kérdezem MÉRT? Az a kislány mit ártott? Azért mert azt a színt hordja, mindjárt le kell köpni?

- Megértem, hogy meg kell ünnepelni, de mért, kell forgalmat akadályozni? Akik 24, 12 óra munka után hazavágynának, ilyenkor ők emiatt nem tudnak hazamenni, lehet nem éppen a legboldogabbak mert te elállod a villamos utat… Adjuk meg a tiszteletet a másiknak és engedjük el azt a villamost, buszt stb-t.

 

Így bezárólag úgy gondolom, hogy lehetne erre békésebb megoldást találni csak azért, hogy elkerüljük ezeket a dolgokat, és hogy az embereknek ne csak ez jusson eszébe. Nem ócsárolásnak szánom csupán tényleg nem értem ezekre mért van szükség.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr88829174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása