DyaVilága

Azok a „régi” szép idők

2016. június 19. 21:25 - DyaWorld

Biztos mindenkinek volt egy olyan korszaka, amit legszívesebben vagy elfejtene, vagy szépen gondol vissza rá. Az a bizonyos 90-es évek gyerekei tapasztalhatták meg igazán.

72312c9ae5c819efb7cc3530b18c064e.jpg

Mikor én 13-14 éves voltam én is az EMO stílust képviseltem, amit manapság inkább elfejtenék,(Csak gáz képek születtek amire akkor azt hittem nagyon menő) mint sem emlegetnék még is úgy gondolom, hogy szükséges volt, hogy azzá váljak, aki most vagyok, mert annak idején ennek is megvolt az életérzése.

…és mielőtt azt hinnétek nem én nem vágtam magam: D

Idetévedők nektek mi volt régebben a stílus ami kitöltötte a tinédzser korotok egy részét és miként gondoltok vissza rá? :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr118823582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása