DyaVilága

Animék és a japán kultúra

2016. június 28. 14:35 - DyaWorld

Lehet, sokan le fognak szólni érte, de igen nekem is volt egy igen tartalmas korszakom és ez nem más volt, mint amikor animés voltam. Kellemes korszak volt, mert kiskorom óta elkísért olyan 6-7 éves korom óta még mai napig nézegetek animéket de nagyon ritkán.

Talán az oka hogy felnőttem vagy az, hogy inkább már gamer vagyok, mint animés de az is lehet, hogy a sorozatokra jobban rá szoktam valamint, hogy már nincs annyi időm hogy animézzek.

Számomra azért volt ennyire fontos korszak, mert az animék segítettek át engem jó pár nehézségen olyankor, amikor nem voltak barátaim mikor napi szinten csúfoltak mikor teljesen magamra maradtam megnyugvást jelentett és egy idő eltöltést valamint barátokra leltem olyan emberek körében, akik szinté hasonlóan szerették az animéket.

Valamint ez a korszakom segített abban, hogy kicsit kinyissam a szemem más kultúrák iránt így aztán sokkal elfogadóbb vagyok bárkivel. Nem kezdek el tudatlanul le kínaizni egy japán lányt és nem mondom minden ázsiaira hogy kínai. Ha értitek mit értek ez alatt.

Még mai napig is hatalmas vágyam hogy egyszer majd kijussak Japánba.

Mi is az az anime?

„Az anime (アニメ, ejtése [anime], az „animation” szó rövidüléséből) a rajzfilm általános elnevezése Japánban, a szigetországon kívül a japán stílusú rajzfilmek összefoglaló neve.„


Néhány örök kedvencem:

Dragon Ball

dbs01.jpg

Hakuouki Shinsengumi Kitan

hakuouki-shinsengumi-kitangroup.jpg

Kuroshitsuji

kuroshitsuji_01.jpg

Inuyasha

inuyasha.jpg

Kaleido Star

kaleidostargroup.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr838852092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása