DyaVilága

Hobbi vagy valami olyasmi

2016. június 27. 21:25 - DyaWorld

Mostanában nem írtam, mert dög meleg volt és nem volt nagyon energiám még géphez ülni se. Most egy lightosabb témát hoznék fel.

Mindig is szerettem fotózni azonban sajnos nem adatik meg a lehetőség, hogy egy drága gépet vegyek még is szeretnék 1-2 képet megosztani veletek, amit telefonommal készítettem és úgy gondoltam, hogy jól sikerültek.

Persze tudom, hogy ettől még nem lesz valaki fotós, de hát, na, én ezekre a képekre büszke vagyok. :D

A képek Sony Xperia Z2-el készültek. 

 

Rákattintva nagyobb méretbe is megnézhetitek. 

 

picsart_02-13-07_58_42.jpg

dsc_0620.JPG

dsc_0595.JPG

dsc_0602.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr408850532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása